UiTlabel: een herkenbaar merk voor vrijetijdsinformatie

Van UiT in Aalst tot UiT in Zwevegem... Overal duikt UiT (‘het deurtje’) op als herkenbaar merk voor informatie en tips rond het vrijetijdsaanbod. Maak er ook gebruik van. Het maakt je sterker!

Type: 

Categorie: 

Tags: 

Voordelen: 

  • een landelijk herkenbaar merk
  • aanpasbaar aan je gemeentelijke huisstijl

Als UiTpartner krijg je een eigen UiTpartnerlabel, dat je op 3 manieren kan laten personaliseren:

  • de extensie: "UiT in...". Bijvoorbeeld UiT in Antwerpen, UiT in regio Kortrijk, UiT in Vlaams-Brabant.
  • de kleur: het label kan aangepast worden aan de huisstijlkleuren van je gemeente, zodat het zich mooi inpast in de context. Het moet wel steeds in één kleur, maar er kunnen verschillende varianten gemaakt worden in functie van het kanaal.
  • de opmaak: er bestaat een 'horizontale' versie, waarbij alles op één lijn geschreven wordt naast de UiT. Voor lange namen is de 'verticale' versie beter geschikt. In dat geval wordt de extensie onder de UiT geschreven, eventueel over verschillende regels verdeeld.

                

 

Stap voor stap:

1. UiTpartner worden
2. Laat je aangepaste UiTlabel maken door je UiTmedewerker
3. Integreer je UiTlabel in al je communicatiekanalen

Handleiding bij gebruik beeldmerken en verwijzingen staan in de leidraad

4. Maak je UiTlabel ook tastbaar (signeer je balie, verdeel gadgets,...). Zie evt. de UiTwinkel voor materiaal.

 

- Ga zelf aan de slag met dit gereedschap: download de leidraad en krijg zicht op hoe je stap voor stap tewerk kan gaan.
- Basisbegeleiding bij het toepassen van deze tool (bv. stap 2) is inbegrepen in het lidmaatschap van het UiTnetwerk. Contacteer hiervoor je partnermedewerker.

 

Veel gestelde vragen over het UiTlabel

Snel een paar antwoorden nodig? In de FAQ vind je de meest gestelde vragen over het UiTlabel.

Vereist: 

  • UiTpartner worden